News

Med WHO IS SHE har vi et mål om å samle Norges største vennegjeng av jenter som inspirerer og heier på hverandre, med fokus på kreativt innhold og lekne smykker i varige kvaliteter til gode priser.

Hvem er WHO IS SHE ?

WHO IS SHE er et nytt smykkeunivers fra Oslo, som vi, to søsken fra Bergen, Hedda (24) og Sigve (27), lanserte i november 2020. Siden dag én har vi driftet bedriften selv, alt fra design til markedsføring, og per dags dato er det bare vi to som jobber fulltid med dette. Nytt fra høsten av er at vi utvider teamet vårt i Norge, med Q Agency som agenter for hele det norske markedet – som er et stort steg for oss!

Hvordan kom idéen til?

Etter å ha vært i smykkebransjen i snart 4 år med vårt andre smykkemerke, DBLK Bergen, hadde vi lyst å ta med oss erfaringen inn i et nytt univers rettet mer mot jenter. 12. november 2020 lanserte vi for første gang nettbutikken vår, en nettbutikk som er designet og utviklet av Sigve selv.

Idéen kom som et resultat av et ønske om å skape et større univers som blander smykker og livsstil, og Hedda sin drøm om å bygge et team rundt rå damer. Navnet WHO IS SHE, “hvem er hun?”, ble til som følge av en tanke om hvordan vi skulle introdusere de nye jentene i universet, som da endte opp med å også bli introduksjonen til merket.

No items found.

Fortell litt om konseptet.

Med WHO IS SHE har vi et mål om å samle Norges største vennegjeng av jenter som inspirerer og heier på hverandre, med fokus på kreativt innhold og lekne smykker i varige kvaliteter til gode priser.

Hva er deres markedsføringsstrategi?

For å posisjonere oss på markedet begynte vi tidlig å “gifte” smykkene våre til kjente profiler og influencere, og har i dag med oss over 30 av Norges flinkeste influencere. For oss er det viktig å ha et tett samarbeid med de vi jobber med. Vi tror på nære relasjoner bygget på tillit, og folk som heier på oss og vår merkevare.

I tillegg til gifting, gjør vi også eksklusive influencerkolleksjoner som vi designer sammen med noen av Norges største influencere. I vår lanserte vi en kolleksjon sammen med modell og IT-girl Åshild Ringhus, som var stor suksess både i butikk og på nett, og nå i september lanserer vi en kolleksjon med infleuncer og fashion-ikonet Madeleine Pedersen.

I våre sosiale kanaler jobber vi mot å være de beste i bransjen på innhold, og skaper sammen med SHE-familien vår en estetisk og trend-riktig look som skal inspirere følgerne til å skinne litt ekstra i hverdagen. For oss er det viktig å henge med i alle kanaler, så i tillegg til Instagram, legger vi mer og mer fokus på kanaler som Youtube og Tiktok.

No items found.

Hvordan skiller dere dere ut i markedet?

Smykkebransjen er et marked med stor konkurranse generelt, så for oss har det vært viktig å fokusere på våre styrker fra starten av. Vi er unge og har en unik forståelse for bransjen, og skiller oss ut i måten vi “pakker” inn merket - alt fra innhold i sosiale medier til nettbutikk.

Vi er et merke som gir kunden en varig kvalitet til bedre priser enn ellers i bransjen, og har posisjonert oss i prissjiktet mellom de dyreste og de billigste på markedet.

No items found.
No items found.